Tuesday, January 4, 2011

Selamat Datang

     Ok, selamat datang ke blog seni kebal masterx.. sebelum korang bersangka apa2 baik aku terangkan apa maksud title blog ni dan isi2 yang akan datang dalam blog ni... macam biasa aku tamau ulas panjang2.. simple je.. blog ni tak ada kena mengena pun dengan ilmu kebal, aku pun tak tau nak ajar korang ilmu kebal macam mana, hee, tapi aku nak kongsikan dengan korang semua tentang info2 seni yang agak kasar.. yeahh, tak lain dan tak bukan ialah seni mempertahankan diri atau dalam bahasa omputih martial art.. pelbagai info aku akan kongsi gelap dengan korang.. info dari dalam ataupun luar negara pendek kata 1 dunia ni lah.. maklumlah dalam dunia ni banyak sangat aliran seni mempertahankan diri ni.. pasti ada yang berguna untuk kita semua..
Ok.. enjoyyy..

1 comment:

  1. selamat datang ke dunia blog..hikhik
    gud job..gud luck ya.. :)

    ReplyDelete